id4u

Welcome Welcome to our website

Sponsored Links





Premium Advertisement

Premium Advertisement

Premium Advertisement

Premium Advertisement

Meeracle - Serum Untuk Jeragat & Parut

Meeracle - Serum Untuk Jeragat & Parut ~ Price : MYR 79


122 clicks
Advertiser ID : Mohd Faris Ikmal Shah
Contact No : 601121443364
Ads Category : Beauty & Personal Care
Update : 02-03-2021
Follow Us :
Location : Bangi, Bandar Baru Bangi, Selangor, Kajang, Putrajaya, Semenyih, Cheras, Hulu Langat, Ampang, Kuala Lumpur, Kampung Pandan, Klcc, Cyberjaya, Bukit Jalil, Puchong, Bangsar




Description :

Meeracle - Serum Untuk Jeragat & Parut


“TERBUKTI !! 98% BERSETUJU KEJELITAAN MEREKA SEMAKIN TERSERLAH
HANYA DENGAN MEERACLE "

Semua dah sedia maklum memiliki kejelitaan sejati merupakan satu kewajipan bagi setiap wanita. Tanpa kejelitaan hidup ini tak akan memberi sebarang erti. Kejelitaan adalah hak milik setiap wanita.

Namun tak semua yang kita impikan akan menjadi kenyataan. Ramai yang diluarsana pasti mengalami masalah terutama dengan kulit wajah mereka. Mereka mahukan produk penjagaan wajah 100 % bahan asas semulajadi tanpa kesan
sampingan pada kulit wajah.

Untuk itu terciptalah Meeracle. Produk Malaysia yang setaraf dengan produk antarabangsa.  Malah ianya MAMPU dimiliki.

100% bahan asas semulajadi yang dilengkapi dengan teknologi penjagaan kulit wajah terkini setanding produk antarabangsa. Rahsia kecantikan yang TERBAIK khas dari wanita untuk wanita. Dengan Meeracle, impian setiap wanita dapat kami realisasikannya menjadi kenyataan.

“Kalau dulu sy malu nak berkawan dengan orang ramai, mmg saya ni jenis wajah berminyak. Nak berkawan dengan perempuan pun malu apatah lagi lelaki. Tapi semenjak diperkenalkan oleh rakan untuk cuba menggunakan
Meeracle , masalah lama tu dah tak timbul lagi. Jadi sy jauh lebih confident. Terima kasih Meeracle.”
-Tasya, KL-

“Memang betul sejak dari zaman sekolah lagi saya mengalami masalah ekzema, asyik gatal - gatal dibahagian muka, dan sebab tu jugalah saya alah kepada semua jenis mekap dan jarang keluar bermekap. Tapi bulan lepas saya saja je mahu mencuba Meeracle dan buat pertama kalinya saya boleh pakai mekap. Kesannya memang lebih baik dari apa yang saya jangkakan” -Nurul, Kajang

Saya dah cuba banyak produk tapi entah kenapa saya lebih tertarik dengan MEERACLE, memang ketara seawal dua minggu je saya dah nampak perbezaannya."
-Zakiah, Seremban

Anda dah baca ?
Untuk wanita yang nak tampil dengan sesuatu yang boleh mentrasformasikan diri anda.

MEERACLE LAH JAWAPANNYA !!
NAK TAMPIL JELITA SEPERTI MEREKA ?
“YA, SAYA NAK !”

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-==-=-=-=-=-=-==-=-=-=-=-
☎ Whatsapp "MEERACLE" ke +6010-8077380 SEKARANG !!
☎ Whatsapp "MEERACLE" ke +6010-8077380 SEKARANG !!
☎ Whatsapp "MEERACLE" ke +6010-8077380 SEKARANG !!

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
ADA APA DENGAN MEERACLE ?
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
Dicipta khas dari wanita untuk wanita dalam menjaga keterampilan diri agar tampak lebih cantik , anggun dan berterampilan daripada biasa.



Meeracle - Serum Untuk Jeragat & Parut


Keywords Tags: stokis meeracle bangi,cod bangi,ready stock,meeracle review,meeracle bahaya,serum meeracle




Disclaimer
This advertisement and the information related to it are provided and maintained by the advertiser. id4u.my is not responsible and can not guarantee the accuracy or completeness of this advertisement.





Disclaimer
This advertisement and the information related to it are provided and maintained by the advertiser. id4u.my is not responsible and can not guarantee the accuracy or completeness of this advertisement.


MYR 001

436 clicks

Jus Lega | Resepi Jus Lega | 601111983461

Share to

MYR 0

242 clicks

Minyak | Enjin | Jtx 1000 | Rawang | 0162028456

Share to

Sponsored Links

Premium Advertisement

Most Popular