id4u

Welcome Welcome to our website

Sponsored Links



Premium Advertisement

Premium Advertisement

Premium Advertisement

Premium Advertisement

Set Jeragat

set jeragat ~ Price : MYR 160


46 clicks
Advertiser ID : Nor Khairah Binti Jamaludin
Contact No : 60194054911
Ads Category : Beauty & Personal Care
Update : 19-09-2018
Website : Set Jeragat
Follow Us :
Location : Sungai Petani




Description :

Anda kenal kawan-kawan yang ada masalah jeragat degil di muka yang teruk?

.

Pernah dengar atau alami sendiri tak perkara macam ni?

.

😭😭 "Setiap kali pandang cermin rasa nak menangis sebab nampak jeragat makin banyak. Nak keluar pun rasa malu"

😭😭 "Macam-macam produk dah cuba guna untuk hilangkan jeragat kat muka. Tapi tak nampak perubahan pun. Tension!"

😭😭 “Dah buat semua petua nak hilangkan jeragat degil kat muka. Tapi satu pun tak berkesan.”

 


 

Bayangkan DERMAGSTM boleh selesaikan masalah jeragat ni.

.

Dengan trial set A DERMAGSTM yang ada empat produk - cleanser, toner, krim dan serum - insyaAllah anda akan nampak perubahan paling cepat dalam masa 3 minggu.

.

Bagaimana DERMAGSTM membantu anda ?

.

Alpha Mangostin yang ada dalam produk DERMAGSTM terutamanya SERUM menggalakkan penghasilan sel kulit yang baru serta menghalang penghasilan pigmen melanin berlebihan yang menjadi punca jeragat.

.

Selain dari tu, DERMAGSTM boleh bantu

  1. Cerahkan kulit wajah secara semulajadi
  2. Rawat masalah parut, jerawatdan kesan terbakar (sunburn)
  3. Atasi kulit kering dan kusam
  4. Galakkan sel kulit baru untuk serlahkan kulit lebih halus dan lembut
  5. Singkirkan segala kotoran yang tersumbat dalam liang pori
  6. Kecilkan liang pori
  7. Kurangkan kedut pada kulit wajah
  8. Lindung kulit wajah daripada UVA/UVB yang merbahaya
  9. Cegah penuaan sebelum masa
  10. Jadikan kulit lebih segar, lebih sihat, dan bersinar serta kekal awet muda

.

Cara nak guna:

🔵 Minggu 1 & 2 : Cleanser SAHAJA (Cooling period)

🔵 Minggu 3 : Cleanser + Toner 

🔵 Minggu 4 : Cleanser + Toner + Serum

🔵 Minggu 5 : Cleanser + Toner + Serum + Cream

 


 

“Nampak kat jeragat tu dah kurang hitam”

“Jeragat makin pudar. Yang penting suami kak puji dan terkejut perubahan muka kak nak cantik dah”

“Nampak lain sekarang. Muka nampak bersih dan glowing”

.

Pelaburan untuk produk kecantikan yang selamat dan berkesan untuk selesaikan masalah jeragat degil hanya RM152.90.

Anda layak untuk mendapat:

 PRODUK TERBAIK UNTUK WAJAH ANDA

 Penghantaran PERCUMA ke seluruh Semenanjung Malaysia (pembelian di shopee SAHAJA)

✅ Diskaun 5% (pembelian pertama SAHAJA)

 

 

Tak sabar nak selesaikan masalah jeragat degil di muka?

🌟🌟 Beli di shopee dengan harga , klik kat sini RM152.90 ⏭ https://shopee.com.my/DERMAGs%E2%84%A2-SKINCARE-4-in-1-Travel-Set-A-(Normal-to-Oily-Skin)-i.43235814.1448515124

.

ATAU

.

🌟🌟 Bayar RM160.00 (termasuk kos pos) ke akaun:

Nama: LAGUNA TRADING

Bank: CIMB

No Akaun: 8601627099

Dan klik kat sini ⏭ http://www.wasap.my/60194054911/dah_bayar_trial_set_A_Dermags

 

 

set jeragat



set jeragat


Keywords Tags: produk terbaik hilangkan jeragat, skincare paling berkesan jeragat, testimoni jeragat degil teruk




Disclaimer
This advertisement and the information related to it are provided and maintained by the advertiser. id4u.my is not responsible and can not guarantee the accuracy or completeness of this advertisement.


Sponsor Ads

1000 clicks


Ads By Google

MYR 65

59 clicks

Pengasas Dermags

MYR 0.00

49 clicks

Makan Suplemen Besar Payudara | +60137443815

MYR 0.00

149 clicks

Pink Lady Menambah Kandungan Susu Ibu

MYR 001

24 clicks

Jus Tigas Cod Kuala Lumpur 601111983461

MYR 1

33 clicks

Aristo Mesin Kopi Paling Murah Rm1 Malaysia | 60196025642

MYR 0

98 clicks

Lentik Dara|jus Detoks Bakar Lemak|cantik +601111983461

MYR 00

57 clicks

Losyen Bakar Lema Kesan Cepat Effenzee Myracle +601111983461

USD 90

19 clicks

Bentley Continental Gt Wide Body Kit

MYR 0

108 clicks

Supplier For All Types Of Air Conditioning "filters" 9

MYR 0

90 clicks

Ubi Jaga +601111983461

MYR 001

29 clicks

Pemborong Tuala Hotel Termurah I 60126764118

Sponsored Links

Latest Advertisement

Premium Advertisement

Premium Advertisement



Most Popular