id4u

Welcome Welcome to our website

Sponsored Links



Premium Advertisement

Premium Advertisement

Premium Advertisement

Premium Advertisement

Sabun Muka Untuk Jeragat

sabun muka untuk jeragat ~ Price : MYR 160


59 clicks
Advertiser ID : Nor Khairah Binti Jamaludin
Contact No : 60194054911
Ads Category : Beauty & Personal Care
Update : 19-09-2018
Follow Us :
Location : Sungai Petani




Description :

Anda kenal kawan-kawan yang ada masalah jeragat degil di muka yang teruk?

.

Pernah dengar atau alami sendiri tak perkara macam ni?

.

😭😭 "Setiap kali pandang cermin rasa nak menangis sebab nampak jeragat makin banyak. Nak keluar pun rasa malu"

😭😭 "Macam-macam produk dah cuba guna untuk hilangkan jeragat kat muka. Tapi tak nampak perubahan pun. Tension!"

😭😭 “Dah buat semua petua nak hilangkan jeragat degil kat muka. Tapi satu pun tak berkesan.”

 


 

Bayangkan DERMAGSTM boleh selesaikan masalah jeragat ni.

.

Dengan trial set A DERMAGSTM yang ada empat produk - cleanser, toner, krim dan serum - insyaAllah anda akan nampak perubahan paling cepat dalam masa 3 minggu.

.

Bagaimana DERMAGSTM membantu anda ?

.

Alpha Mangostin yang ada dalam produk DERMAGSTM terutamanya SERUM menggalakkan penghasilan sel kulit yang baru serta menghalang penghasilan pigmen melanin berlebihan yang menjadi punca jeragat.

.

Selain dari tu, DERMAGSTM boleh bantu

  1. Cerahkan kulit wajah secara semulajadi
  2. Rawat masalah parut, jerawatdan kesan terbakar (sunburn)
  3. Atasi kulit kering dan kusam
  4. Galakkan sel kulit baru untuk serlahkan kulit lebih halus dan lembut
  5. Singkirkan segala kotoran yang tersumbat dalam liang pori
  6. Kecilkan liang pori
  7. Kurangkan kedut pada kulit wajah
  8. Lindung kulit wajah daripada UVA/UVB yang merbahaya
  9. Cegah penuaan sebelum masa
  10. Jadikan kulit lebih segar, lebih sihat, dan bersinar serta kekal awet muda

.

Cara nak guna:

🔵 Minggu 1 & 2 : Cleanser SAHAJA (Cooling period)

🔵 Minggu 3 : Cleanser + Toner 

🔵 Minggu 4 : Cleanser + Toner + Serum

🔵 Minggu 5 : Cleanser + Toner + Serum + Cream

 


 

“Nampak kat jeragat tu dah kurang hitam”

“Jeragat makin pudar. Yang penting suami kak puji dan terkejut perubahan muka kak nak cantik dah”

“Nampak lain sekarang. Muka nampak bersih dan glowing”

.

Pelaburan untuk produk kecantikan yang selamat dan berkesan untuk selesaikan masalah jeragat degil hanya RM152.90.

Anda layak untuk mendapat:

 PRODUK TERBAIK UNTUK WAJAH ANDA

 Penghantaran PERCUMA ke seluruh Semenanjung Malaysia (pembelian di shopee SAHAJA)

✅ Diskaun 5% (pembelian pertama SAHAJA)

 

 

Tak sabar nak selesaikan masalah jeragat degil di muka?

🌟🌟 Beli di shopee dengan harga , klik kat sini RM152.90 ⏭ https://shopee.com.my/DERMAGs%E2%84%A2-SKINCARE-4-in-1-Travel-Set-A-(Normal-to-Oily-Skin)-i.43235814.1448515124

.

ATAU

.

🌟🌟 Bayar RM160.00 (termasuk kos pos) ke akaun:

Nama: LAGUNA TRADING

Bank: CIMB

No Akaun: 8601627099

Dan klik kat sini ⏭ http://www.wasap.my/60194054911/dah_bayar_trial_set_A_Dermags

 

 

sabun muka untuk jeragat



sabun muka untuk jeragat


Keywords Tags: produk terbaik hilangkan jeragat, skincare paling berkesan jeragat, testimoni jeragat degil teruk




Disclaimer
This advertisement and the information related to it are provided and maintained by the advertiser. id4u.my is not responsible and can not guarantee the accuracy or completeness of this advertisement.


Sponsor Ads

1000 clicks


Ads By Google

MYR 100

246 clicks

Platform Iklan Murah Seo I 016 3299 137

MYR 0

181 clicks

Pembekal "madu Tualang" "stick Asli" Terbaik Di Pasaran 13

MYR 0

161 clicks

Jual Beli Kunyit Kota Marudu

MYR 0.00

53 clicks

Harga Pink Lady Body Perfection

MYR 00

161 clicks

Improve Microcirculation, Pembersih Salur Darah | 0192029972

MYR 99

1447 clicks

Glutab Whitening

MYR 0

12 clicks

Jtx L 0162028456

MYR 350

172 clicks

Sewa Van Toyota Hiace Shah Alam | 013 612 6060

MYR 175

202 clicks

Cuci Salur Darah Awet Muda Dan Cantek | 0196663966

MYR 99

155 clicks

Baikpulih Urat Saraf Dan Sakit Sendi | Testimoni Effenzee

MYR 0

330 clicks

Clean Service | Jumeirah 2

Sponsored Links

Latest Advertisement

Premium Advertisement

Premium Advertisement



Most Popular