id4u

Welcome Welcome to our website

Sponsored Links





Premium Advertisement

Premium Advertisement

Premium Advertisement

Premium Advertisement

Produk Skincare Terbaik Untuk Jeragat

produk skincare terbaik untuk jeragat ~ Price : MYR 160


149 clicks
Advertiser ID : Nor Khairah Binti Jamaludin
Contact No : 60194054911
Ads Category : Beauty & Personal Care
Update : 19-09-2018
Follow Us :
Location : Sungai Petani




Description :

Anda kenal kawan-kawan yang ada masalah jeragat degil di muka yang teruk?

.

Pernah dengar atau alami sendiri tak perkara macam ni?

.

😭😭 "Setiap kali pandang cermin rasa nak menangis sebab nampak jeragat makin banyak. Nak keluar pun rasa malu"

😭😭 "Macam-macam produk dah cuba guna untuk hilangkan jeragat kat muka. Tapi tak nampak perubahan pun. Tension!"

😭😭 “Dah buat semua petua nak hilangkan jeragat degil kat muka. Tapi satu pun tak berkesan.”

 


 

Bayangkan DERMAGSTM boleh selesaikan masalah jeragat ni.

.

Dengan trial set A DERMAGSTM yang ada empat produk - cleanser, toner, krim dan serum - insyaAllah anda akan nampak perubahan paling cepat dalam masa 3 minggu.

.

Bagaimana DERMAGSTM membantu anda ?

.

Alpha Mangostin yang ada dalam produk DERMAGSTM terutamanya SERUM menggalakkan penghasilan sel kulit yang baru serta menghalang penghasilan pigmen melanin berlebihan yang menjadi punca jeragat.

.

Selain dari tu, DERMAGSTM boleh bantu

  1. Cerahkan kulit wajah secara semulajadi
  2. Rawat masalah parut, jerawatdan kesan terbakar (sunburn)
  3. Atasi kulit kering dan kusam
  4. Galakkan sel kulit baru untuk serlahkan kulit lebih halus dan lembut
  5. Singkirkan segala kotoran yang tersumbat dalam liang pori
  6. Kecilkan liang pori
  7. Kurangkan kedut pada kulit wajah
  8. Lindung kulit wajah daripada UVA/UVB yang merbahaya
  9. Cegah penuaan sebelum masa
  10. Jadikan kulit lebih segar, lebih sihat, dan bersinar serta kekal awet muda

.

Cara nak guna:

🔵 Minggu 1 & 2 : Cleanser SAHAJA (Cooling period)

🔵 Minggu 3 : Cleanser + Toner 

🔵 Minggu 4 : Cleanser + Toner + Serum

🔵 Minggu 5 : Cleanser + Toner + Serum + Cream

 


 

“Nampak kat jeragat tu dah kurang hitam”

“Jeragat makin pudar. Yang penting suami kak puji dan terkejut perubahan muka kak nak cantik dah”

“Nampak lain sekarang. Muka nampak bersih dan glowing”

.

Pelaburan untuk produk kecantikan yang selamat dan berkesan untuk selesaikan masalah jeragat degil hanya RM152.90.

Anda layak untuk mendapat:

 PRODUK TERBAIK UNTUK WAJAH ANDA

 Penghantaran PERCUMA ke seluruh Semenanjung Malaysia (pembelian di shopee SAHAJA)

✅ Diskaun 5% (pembelian pertama SAHAJA)

 

 

Tak sabar nak selesaikan masalah jeragat degil di muka?

🌟🌟 Beli di shopee dengan harga , klik kat sini RM152.90 ⏭ https://shopee.com.my/DERMAGs%E2%84%A2-SKINCARE-4-in-1-Travel-Set-A-(Normal-to-Oily-Skin)-i.43235814.1448515124

.

ATAU

.

🌟🌟 Bayar RM160.00 (termasuk kos pos) ke akaun:

Nama: LAGUNA TRADING

Bank: CIMB

No Akaun: 8601627099

Dan klik kat sini ⏭ http://www.wasap.my/60194054911/dah_bayar_trial_set_A_Dermags

 

 

produk skincare terbaik untuk jeragat



produk skincare terbaik untuk jeragat


Keywords Tags: produk terbaik hilangkan jeragat, skincare paling berkesan jeragat, testimoni jeragat degil teruk




Disclaimer
This advertisement and the information related to it are provided and maintained by the advertiser. id4u.my is not responsible and can not guarantee the accuracy or completeness of this advertisement.


Sponsor Ads

1000 clicks




Ads By Google

MYR 250

181 clicks

60196025642 | Kelas Seo Paling Murah 2018/2019 | Malaysia

MYR 180

391 clicks

Atasi Lemah Tenaga Batin

MYR 0.00

230 clicks

Effenzee Myracle Lotion

MYR 139

428 clicks

Lemonex Ubat Kurus Ada Kelulusan Kkm

SGD 0

31 clicks

Good Malay Phrases For Karangan

Sponsored Links

Premium Advertisement

Premium Advertisement



Most Popular