id4u

Welcome Welcome to our website

Sponsored Links



Premium Advertisement

Premium Advertisement

Premium Advertisement

Premium Advertisement

Pencuci Muka Untuk Kulit Berminyak Dan Jeragat

pencuci muka untuk kulit berminyak dan jeragat ~ Price : MYR 160


77 clicks
Advertiser ID : Nor Khairah Binti Jamaludin
Contact No : 60194054911
Ads Category : Beauty & Personal Care
Update : 17-09-2018
Follow Us :
Location : Sungai Petani




Description :

Anda kenal kawan-kawan yang ada masalah jeragat degil di muka yang teruk?

.

Pernah dengar atau alami sendiri tak perkara macam ni?

.

😭😭 "Setiap kali pandang cermin rasa nak menangis sebab nampak jeragat makin banyak. Nak keluar pun rasa malu"

😭😭 "Macam-macam produk dah cuba guna untuk hilangkan jeragat kat muka. Tapi tak nampak perubahan pun. Tension!"

😭😭 “Dah buat semua petua nak hilangkan jeragat degil kat muka. Tapi satu pun tak berkesan.”

 


 

Bayangkan DERMAGSTM boleh selesaikan masalah jeragat ni.

.

Dengan trial set A DERMAGSTM yang ada empat produk - cleanser, toner, krim dan serum - insyaAllah anda akan nampak perubahan paling cepat dalam masa 3 minggu.

.

Bagaimana DERMAGSTM membantu anda ?

.

Alpha Mangostin yang ada dalam produk DERMAGSTM terutamanya SERUM menggalakkan penghasilan sel kulit yang baru serta menghalang penghasilan pigmen melanin berlebihan yang menjadi punca jeragat.

.

Selain dari tu, DERMAGSTM boleh bantu

  1. Cerahkan kulit wajah secara semulajadi
  2. Rawat masalah parut, jerawatdan kesan terbakar (sunburn)
  3. Atasi kulit kering dan kusam
  4. Galakkan sel kulit baru untuk serlahkan kulit lebih halus dan lembut
  5. Singkirkan segala kotoran yang tersumbat dalam liang pori
  6. Kecilkan liang pori
  7. Kurangkan kedut pada kulit wajah
  8. Lindung kulit wajah daripada UVA/UVB yang merbahaya
  9. Cegah penuaan sebelum masa
  10. Jadikan kulit lebih segar, lebih sihat, dan bersinar serta kekal awet muda

.

Cara nak guna:

πŸ”΅ Minggu 1 & 2 : Cleanser SAHAJA (Cooling period)

πŸ”΅ Minggu 3 : Cleanser + Toner 

πŸ”΅ Minggu 4 : Cleanser + Toner + Serum

πŸ”΅ Minggu 5 : Cleanser + Toner + Serum + Cream

 


 

“Nampak kat jeragat tu dah kurang hitam”

“Jeragat makin pudar. Yang penting suami kak puji dan terkejut perubahan muka kak nak cantik dah”

“Nampak lain sekarang. Muka nampak bersih dan glowing”

.

Pelaburan untuk produk kecantikan yang selamat dan berkesan untuk selesaikan masalah jeragat degil hanya RM152.90.

Anda layak untuk mendapat:

βœ… PRODUK TERBAIK UNTUK WAJAH ANDA

βœ… Penghantaran PERCUMA ke seluruh Semenanjung Malaysia (pembelian di shopee SAHAJA)

βœ… Diskaun 5% (pembelian pertama SAHAJA)

 

 

Tak sabar nak selesaikan masalah jeragat degil di muka?

🌟🌟 Beli di shopee dengan harga , klik kat sini RM152.90 β­ https://shopee.com.my/DERMAGs%E2%84%A2-SKINCARE-4-in-1-Travel-Set-A-(Normal-to-Oily-Skin)-i.43235814.1448515124

.

ATAU

.

🌟🌟 Bayar RM160.00 (termasuk kos pos) ke akaun:

Nama: LAGUNA TRADING

Bank: CIMB

No Akaun: 8601627099

Dan klik kat sini β­ http://www.wasap.my/60194054911/dah_bayar_trial_set_A_Dermags

 

 

pencuci muka untuk kulit berminyak dan jeragat



pencuci muka untuk kulit berminyak dan jeragat


Keywords Tags: produk terbaik hilangkan jeragat, skincare paling berkesan jeragat, testimoni jeragat degil teruk




Disclaimer
This advertisement and the information related to it are provided and maintained by the advertiser. id4u.my is not responsible and can not guarantee the accuracy or completeness of this advertisement.


Sponsor Ads

1000 clicks


Ads By Google

MYR 001

49 clicks

Jus Untuk Kesihatan Dalaman Wanita Pure Vgins 601111983461

MYR 25

51 clicks

Baju Muslimah Online Paling Murah I 60126764118

MYR 0.00

31 clicks

Ubat Tahan Lama Untuk Suami

MYR 001

31 clicks

Losyen Kurus Effenzee 601111983461

MYR 139

149 clicks

Lemonex Bagaimana Cara Untuk Kurus

MYR 0

80 clicks

Pakej Perkahwinan Dan Pelamin Eksklusif

MYR 0

33 clicks

Garam Buluh | Selayang | 0163934422 | Garam Sihat

MYR 0

66 clicks

Onexox Prepaid Plan

MYR 25

48 clicks

Baju Muslimah Online Paling Murah I 60126764118

MYR 139

334 clicks

Lemonex Fat Burner

MYR 5900

45 clicks

"mesin Soft Ice Cream Mini Pulau Pinang " | 0196025642 |

Sponsored Links

Latest Advertisement

Premium Advertisement

Premium Advertisement



Most Popular