id4u

Welcome Welcome to our website

Sponsored Links





Premium Advertisement

Premium Advertisement

Premium Advertisement

Premium Advertisement

Jam Tangan Azan Al Harameen

jam tangan azan al harameen ~ Price : MYR 189


1178 clicks
Advertiser ID : Muhammad Danial Bin Daud
Contact No : 601136739208
Ads Category : Watches & Clocks
Update : 08-08-2017
Follow Us :
Location : Kuantan,kuala Lumpur




Description :

 

BURUJ RAMADHAN (BW 05)

 

ANTARA KELEBIHAN JAM BURUJ
============================

1.WAKTU SOLAT

Tak perlu lagi buka calendar waktu solat, tekan sahaja jam ni boleh tunjukkan waktu solat untuk hari ni. bukan tu ja, jam akan paparkan waktu solat terdekat pukul berapa. Jadi kita dah boleh rancang masa kerja dan urusan kita dengan lebih baik bukan? Lebih lebih lagi yang tak mahu tertinggal solat berjemaah dan awal waktu. Memang sangat membantu jam ni.

2.ARAH KIBLAT

Kadang-kadang tu kita dah tahu masuk waktu tapi tak tahu arah kiblat di mana kan? Lebih lebih lagi kalau kita travel ke mana-mana, jadi jam ini akan memudahkan urusan anda mencari kiblat yang tepat.

3.PENANDA AL-QURAN

Senang ke senang kalau ada penanda quran tu dalam jam kita je? Tak perlu susah-susah lagi nak bawak penanda kan? Nanti jam ni kaan tunjukkan surah apa dan ayat berapa kit abaca. Wah. Ramadhan ni nak khatam Quran kan? Jom miliki aplikasi ni

4.ALARM AZAN

Nanti bila masuk waktu, dia kan bunyi beep.beep tau, ikut jumlah yang kita nak. Bukan bunyi azan ya? Kenapa tak letak azan. Kang masuk waktu kita kat dalam tandas kan susah? bahkan, kita juga boleh tentukan nak dia bunyi pada waktu sebenar atau berapa minit sebelum atau selepas. Wah.. ini menarik ni.

5.KALENDAR HIJRAH

Jam ni akan paparkan bulan hijrah terus, nak letakkan dia di muka depan pun boleh. Jadi teruja la sikit nak sambut Ramadhan nanti kan? Bukan teruja nak raya je tau.

6.DWIBAHASA

English dan Arab, mana lah tahu kot-kot nak tukar angin nak guna bahasa Arab pulak. Hehe

7.BOLEH LETAK NAMA SENDIRI

Ha, ni satu lagi benda rare dan menarik dalam jam ni, boleh tulis nama sendiri, orang pun boleh tahu ni jam kita, nak hadiahkan pada orang tersayang pun boleh juga, kasi terkejut dan surprise untuk mereka

Dan banyak lagi kelebihan.Paling penting kita boleh menjaga waktu solat kita tak kira di mana kita berada kan?:)

Berminat? PM atau WHATSAPP KAMI LAJU-LAJU!

> ke 011-36739208
> ke 011-36739208
> ke 011-36739208



jam tangan azan al harameen


Keywords Tags:




Disclaimer
This advertisement and the information related to it are provided and maintained by the advertiser. id4u.my is not responsible and can not guarantee the accuracy or completeness of this advertisement.


Sponsor Ads

1000 clicks


Ads By Google

MYR 0

29 clicks

Minyak Enjin Terbaik Dunia | Jtx 1000 | 0162028456

MYR 59

46 clicks

Produk Kurus Paling Berkesan I 60126764118

MYR 0

60 clicks

Chocodaps Coklat Sedap

MYR 99

128 clicks

Losyen Kurus Sejuk Paling Berkesan Effenzee +601111983461

MYR 90

35 clicks

Renew Ssm Online

MYR 150

805 clicks

Nu-prep Tongkat Ali Extract

MYR 000

21 clicks

Ultimate 7 Fat Burner Testimoni | 601111983461

MYR 0.00

78 clicks

Pinklady Body Perfection Harga Murah | +60137443815

MYR 00

39 clicks

Tinted Rumah I +60182572826 & +60380664432

MYR 5

97 clicks

"delicious Juice" ~ Rejuicy For Sale | Selangor | 0196025642

MYR 0

192 clicks

Supplier For "fogger" "nano Mist" "sprayer" In Malaysia 4

Sponsored Links

Latest Advertisement

Premium Advertisement

Premium Advertisement



Most Popular