id4u

Welcome Welcome to our website

Sponsored Links



Premium Advertisement

Premium Advertisement

Premium Advertisement

Premium Advertisement

Prokas Puri5 Baru

Prokas Puri5 Baru ~ Price : MYR 149


1208 clicks
Advertiser ID : Radzi Saleh | P3pemanis
Contact No : 60183849358
Ads Category : Art & Entertainment
Update : 07-06-2017
Follow Us :
Location : Kuala Lumpur




Description :

Prokas Puri5 Baru

KENAPA ORANG LELAKI LEPAS KAWEN JE BO-ROI?

"Aku tengok perot kau ni dah macam tembikai bro! Aha"
Bini memang tak kisah. Tapi kita sendiri la naik segann... nak cari baju pun jenoh pusing satu mall.
Nak buat rambut hipster macam tak kena dengan prott pulak wakaka.
Itu belum cerita bab kesihatan & risiko orang bo-roii.
Tapi JANGAN RISAU lah!
Dengan adanya PURI5 ni senang je nak kempisskan prott bvncitt tu.

Memperkenalkan produk terbaru keluaran kami, Puri5 khusus untuk mereka yang mempunyai masalah perut boroi dan toksin berlebihan dalam badan.

==========================================

*APA ITU PROKAS PURI5?*

Prokas Puri5 merupakan produk yang digunakan secara tradisional untuk membantu proses penghadaman dan untuk kesihatan badan.

*KEBAIKAN YANG TERDAPAT PADA PRODUK INI:*

→Membantu proses penghadaman
→Membantu merawat sistem penghadaman
→Menghilangkan gumpalan angin dalam badan
→Membantu melawaskan pembuangan air kecil
→Mengawal selera makan (menimbulkan rasa kenyang)
→Membaik pulih sistem tubuh
→Membantu masalah obesiti
→Mengurangkan lemak berlebihan
→Membantu meningkatkan tahap kesihatan serta kecergasan badan

*KANDUNGAN BAHAN HERBA 100%*

Prokas Puri5 diformulasikan dengan menggunakan 100 peratus bahan herba. Bahan yang terdapat dalam produk ini ialah:

1. *Cortex Cinnamomum Inners (Kulit Kayu Manis)*
Kulit kayu manis mempunyai banyak khasiat dalam membantu kesihatan tubuh badan antaranya ialah membantu serta memperbaiki sistem pencernaan, menghilangkan gas dari perut dan usus, mengubati perut kembung, masalah penghadaman, melancarkan pengaliran darah, serta dapat mengurangkan kolesterol.

2. *Folium Cymbopogon Nardus (Serai Wangi)*
Khasiat serai wangi ialah ia berupaya mengubati masalah sakit perut dan memecahkan gumpalan angin dalam badan. Selain itu, ia turut merawat sistem dalaman badan dengan membantu proses penghadaman serta membantu melawaskan pembuangan air kecil.

3. *Folium Cinnamomum Javanicum* (Medang Teja)
Antara khasiatnya adalah berupaya merangsang sistem saraf, penghadaman dan pengedaran darah. Selain itu juga, medang teja juga mampu mengeluarkan angin dari perut dan usus. Tumbuhan ini juga digunakan sebagai bahan untuk antibakteria dan anticacing.

4. *Folium Cinnamomum Spp (Teja Lawang)*
Secara tradisional daun teja lawang mampu merawat perut memulas dan turut digunakan untuk merangsang cirit-birit (kaedah mencuci perut dan usus). Ia juga turut membantu melancarkan sistem penghadaman perut.

*Apa kelebihan #PURI5?*

1. Produk ni lulus KKM siap ada MAL lagi (MAL08051584T)
2. Diformulasikan khas utk bersihkan saluran usus (detoks)
3. Sangat membantu kempiskan perot buncit
SEKOTAK 60 TABLET UNTUK SEBULAN

*Cara pengambilan:*

✅ Sebelum Sarapan atau 1bji pagi dan malam
✅ 2kapsul saja sehari
✅ Disarankan minum air kosong 1-3 liter sehari untuk mempercepatkan proses detoks badan.


P/s:
▶Tidak disarankan bagi perempuan yang mengandung, menyusukan anak dan haid.
▶ Tiada kesan sampingan.
▶ Sesuai untuk Lelaki dan Wanita berumur 18 Tahun Keatas
▶ Tak perlu risau dengan Cirit-birit.

*Harga Asal ~RM149.90~*

Harga Promo Bagi *Prokas Puri5* hanya:

💥 *RM 99* sekotak (60 kapsul) _untuk 30 hari_

💥 Tarikh Luput: 5/2019

💥 Berat: 360mg setiap kapsul

💯℅ free postage seluruh Malaysia

Berminat? Pm 0183849358



Prokas Puri5 Baru


Keywords Tags:




Disclaimer
This advertisement and the information related to it are provided and maintained by the advertiser. id4u.my is not responsible and can not guarantee the accuracy or completeness of this advertisement.


Sponsor Ads

1000 clicks


Ads By Google

MYR 100

54 clicks

Kecutkan Cyst Dan Fibroid Tanpa Pembedahan I 60126764118

MYR 1

87 clicks

Berry Jaga Cod Johor Bharu +60147118604

MYR 0

58 clicks

Make Money Online | Work From Home | Malaysia

MYR 500000

44 clicks

Karya Residensi Pkns

MYR 001

9 clicks

Zul Agen Doxecream Jb I 601132199607

MYR 742

5 clicks

Chauffeur Service Malaysia

MYR 139

130 clicks

Tips Kurus Dengan Cepat Puchong

MYR 0

8 clicks

Garam Buluh | Johor | Kota Tinggi | 0163934422

MYR 139

175 clicks

Lemonex Petua Orang Tua Untuk Kuruskan Badan

USD 99

6 clicks

Range Rover Bodykit Uk

USD 90

12 clicks

Range Rover Body Kit

Sponsored Links

Latest Advertisement

Premium Advertisement

Premium Advertisement



Most Popular