id4u

Welcome Welcome to our website

Sponsored Links



Premium Advertisement

Premium Advertisement

Premium Advertisement

Premium Advertisement

Carboflex Adave

carboflex adave ~ Price : MYR 128.00


1186 clicks
Advertiser ID : Mieza
Contact No : 0139282204
Ads Category : Art & Entertainment
Update : 04-06-2017
Website : Carboflex Adave
Follow Us :
Location : Kota Bharu Kelantan




Description :

Carboflex adave merupakan minuman kesihatan coklat khusus untuk membantu mereka-mereka yang ingin menyingkirkan lemak-lemak berlebihan.. FOKUS utama Carboflex adave mengempiskan  di bhgn perut, lengan, muka dan juga punggung.. Carboflex adave dah pun di bawa masuk (ON AIR) utk iklan radio di THR GEGAR PANTAI TIMUR.. Bila dah on air di radio..maknanya product Carboflex adave ini confrim selamat dan tak bahayakan pengguna.. Nie haaaa dia.. no. Pendaftaran KKM (BKKM) 221216/11/163 ... 🙊🙊🙊...Mana no. (MAL)?? Anda mesti hairan kan why minuman Carboflex adave ini takda no. "MAL"dot..dot..

Ini Mieza nak bgtau awak-awak semua.. Carboflex adave ini..adalah dikategorikan sebagai makanan. Ia bukan di bawah product farmaseutikal  dan kosmetik..sooo awak-awak kat luar sana jgn risau n keliru..hehehe.. Mieza syorkan minuman Carboflex ini buat mereka2 yang takde masa langsung nak brsenam.. keje dr pagi sampai lewat petang.. kekdg sampai lewat malam.. Nak pergi gym mmg tak sempat.. apatah lg nak bersenam.. 1 lg untuk mereka yg suka makan dan tak suka diet.. SO minum ni jer senang.. minum 1sachet setiap pagi.. tengok2 dah kurus..kan BEST...

Menarik dan kehebatan dalam Carboflex adave sbg:-

✔ BURNER

✔ SLIM

✔ FAT LOSS

✔ CORBO BLOCKER

✔ MUSCLE TONE

Alami perubahan dalam 30 hari.. bagus kan?

Tekan link wasap di bawah utk pembeliAn...

www.wasap.my/60139282204

www.wasap.my/60179879602

 

 



carboflex adave


Keywords Tags:




Disclaimer
This advertisement and the information related to it are provided and maintained by the advertiser. id4u.my is not responsible and can not guarantee the accuracy or completeness of this advertisement.


Sponsor Ads

1000 clicks


Ads By Google

MYR 0

144 clicks

Wakaf Dan Hibah In Islamic Banking 0192625146

MYR 500000

61 clicks

Karya Residensi Kota Raja

MYR 0

42 clicks

Chris Luck Course | The Best Membership Sites Software 2018

MYR 90

16 clicks

Renew Ssm Online

MYR 139

155 clicks

Jom Kurus Dengan Lemonex Selangor

MYR 500000

47 clicks

Karya Residensi Price

MYR 0

521 clicks

90 Degrees Asia

MYR 150

181 clicks

Bisnesjaya Road To Millionaire Oleh Tm Dato Jah | 0192784775

MYR 0.00

437 clicks

Obat Sakit Lutut Warga Emas I +60137443815

MYR 0

15 clicks

Garam Buluh | Gombak | 0163934422

MYR 0

17 clicks

Jtx | Kuala Lumpur | 0162028456

Sponsored Links

Latest Advertisement

Premium Advertisement

Premium Advertisement



Most Popular