id4u

Welcome Welcome to our website

Sponsored Links





Premium Advertisement

Premium Advertisement

Premium Advertisement

Premium Advertisement

Spray Lipas Paling Berkesan Superb

spray lipas paling berkesan superb ~ Price : MYR 26


51 clicks
Advertiser ID : Pro Global Shop
Contact No : 0149814954
Ads Category : Affiliate & Reseller
Update : 20-07-2019
Follow Us :
Location : Semenanjung Malaysia Sahaja




Description :

spray lipas paling berkesan

DALAM KERETA & RUMAH PENUH LIPAS?

Gelinyer!

Ramai yang geli dengan lipas. Tapi tak sedar rupanya kitalah yang menternak bagi banyak lipas tu dalam kereta atau kat rumah.

Saya pun geli jugak macam korang. Tapi bila spray guna CK Spray ni, fuhh, lege! Semua keturunan lipas especially dalam keta aku habis!

Lagi satu, spray ni bau dia tak tengik macam lain. Wangi sikitlah dan menyenangkan.

Boleh tahan 3-4 minggu kesan semburan spray tu! Kalau ada lipas baru lalu tempat yg kita spray, kompem kojol! Gerenti! (Dengan syarat tak simbah dengan air lah ye)

Klik disini untuk info dan tempahan



spray lipas paling berkesan superb


Keywords Tags: ubat lipas paling berkesan,masalah lipas,spray lipas viral,racun lipas,racun lipas superb,viral




Disclaimer
This advertisement and the information related to it are provided and maintained by the advertiser. id4u.my is not responsible and can not guarantee the accuracy or completeness of this advertisement.


Sponsor Ads

1000 clicks


Ads By Google

MYR 0

140 clicks

Skim Rumah Mampu Milik|belirumahzerodeposit.com|0103200125

MYR 0

154 clicks

Asia Food At One City 0182505013 Usj

MYR 00

205 clicks

Ubatjantung.com | Pilihan No. 1 Dunia | 60139809972

MYR 00

73 clicks

Ubat Sapu Kempiskan Perut Effenzee Myracle +601111983461

MYR 30

803 clicks

Sabun 5 Ratu | Mengeringkan Jerawat Halus Dan Jerawat Batu

MYR 0.00

77 clicks

Pink Lady Produk All In One Untuk Wanita

MYR 60

70 clicks

Kereta Sewa

MYR 59

38 clicks

Krim Pelangsing Badan Paling Berkesan I 60126764118

MYR 45

447 clicks

Serum Kecantikan Umz Blooms

MYR 5

187 clicks

Stevia Pengganti Gula

MYR 80

148 clicks

Sell The Best "fresh Coconut Water" Powder In Malaysia

Sponsored Links

Latest Advertisement

Premium Advertisement

Premium Advertisement



Most Popular