id4u

Welcome Welcome to our website

Sponsored Links





Premium Advertisement

Premium Advertisement

Premium Advertisement

Premium Advertisement

Spray Ubat Penghapus Lipas Dalam Kereta Rumah Paling Mujarab

spray ubat penghapus lipas dalam kereta rumah paling mujarab ~ Price : MYR 26


33 clicks
Advertiser ID : Pro Global Shop
Contact No : 0149814954
Ads Category : Affiliate & Reseller
Update : 20-07-2019
Follow Us :
Location : Semenanjung Malaysia Sahaja




Description :

spray lipas paling berkesan

DALAM KERETA & RUMAH PENUH LIPAS?

Gelinyer!

Ramai yang geli dengan lipas. Tapi tak sedar rupanya kitalah yang menternak bagi banyak lipas tu dalam kereta atau kat rumah.

Saya pun geli jugak macam korang. Tapi bila spray guna CK Spray ni, fuhh, lege! Semua keturunan lipas especially dalam keta aku habis!

Lagi satu, spray ni bau dia tak tengik macam lain. Wangi sikitlah dan menyenangkan.

Boleh tahan 3-4 minggu kesan semburan spray tu! Kalau ada lipas baru lalu tempat yg kita spray, kompem kojol! Gerenti! (Dengan syarat tak simbah dengan air lah ye)

Klik disini untuk info dan tempahan



spray ubat penghapus lipas dalam kereta rumah paling mujarab


Keywords Tags: ubat lipas amway,racun serangga amway,target ck amway,spray lipas cni,spray lipas cosway,ubat lipas




Disclaimer
This advertisement and the information related to it are provided and maintained by the advertiser. id4u.my is not responsible and can not guarantee the accuracy or completeness of this advertisement.


Sponsor Ads

1000 clicks


Ads By Google

MYR 10

42 clicks

Hunna

MYR 0

25 clicks

Garam Buluh | Ampang | 0163934422

MYR 500000

64 clicks

Karya Residensi Jalan Raja Alang

MYR 170

69 clicks

Produk Dalaman Wanita Paling Berkesan I 60126764118

USD 99

24 clicks

Big Red Roses Comforter

MYR 10

21 clicks

Air Freshener Bertam

MYR 0.00

50 clicks

Pink Lady

MYR 49

192 clicks

Tasneem Naturel Balm

MYR 20

159 clicks

Organic Milk Booster | 0134954585 | Simpang

MYR 175

205 clicks

Herba Sakit Jantung Terbukti Berkesan I Facebook

MYR 139

144 clicks

Lemonex Ubat Kurus Badan Paling Popular

Sponsored Links

Latest Advertisement

Premium Advertisement

Premium Advertisement



Most Popular