id4u

Welcome Welcome to our website

Sponsored Links





Premium Advertisement

Premium Advertisement

Premium Advertisement

Premium Advertisement

Reno Skin Cream

reno skin cream ~ Price : MYR 160


81 clicks
Advertiser ID : Nor Khairah Binti Jamaludin
Contact No : 60194054911
Ads Category : Baby, Kids & Mum
Update : 07-11-2018
Website : Reno Skin Cream
Follow Us :
Location : Malaysia




Description :

 

Anda kenal kawan-kawan yang ada masalah ekzema yang teruk terutamanya pada anak kesayangan?

.

Pernah dengar atau alami sendiri tak perkara macam ni?

😭😭"Kesian kat anak. Kulit merah dan mengelupas. Kadang-kadang sampai berdarah. Setiap hari menangis. Saya dah taktau nak buat apa"

😭😭"Saya tak kisah dah berhabis beribu ringgit asalkan kulit anak saya sembuh dan sihat macam anak orang lain. Tapi satu pun tak berjaya."

😭😭“Saya dah jaga pemakanan anak. Macam-macam pantang, tapi kulitnya masih ada masalah yang sama. Apa lagi saya kena buat?”

.

Bayangkan RENOSKINTM boleh selesaikan masalah ekzema ni.

Dengan sebotol RENOSKINTM yang penuh dengan kebaikan herba untuk kulit - insyaAllah anda akan nampak perubahan paling cepat dalam masa 2 minggu.

.

Bagaimana RENOSKINTM membantu anda ?

RENOSKINTM diformulasi khas dari kumpulan herba terpilih yang sesuai untuk merawat pelbagai jenis masalah kulit. Produk yang ditawarkan ini adalah terapi herba kulit sensitif dan ekzema bebas steroid. Alternatif lebih selamat dan berkesan berbanding krim biasa. Ia menggunakan 100% bahan semulajadi seperti minyak kastor, minyak kelapa dara dan herba rosemary.

Selain dari tu, RENOSKINTM boleh bantu

  1. melembapkan kulit (kerana kandungan fatty acids yang tinggi)
  2. bersifat antibakteria dan antifungal(disebabkan oleh kehadiran ricinoleic acid)
  3. menyembuhkan keradangan dan kegatalan kulit
  4. sesuai untuk melembapkan kulit kering dan menggelupas
  5. mengecutkan jerawat
  6. mempercepatkan proses penyembuhan luka, kudis, ruam, panau, tumit pecah dan jerawat
  7. berfungsi sebagai aroma terapi
  8. melindungi kulit dari radikal bebas dan cahaya matahari
  9. meremajakan kulit dengan penggantian sel-sel yang sudah rosak

 

Cara nak guna:

  1. Sila buat ujikaji alergik terlebih dahulu. Caranya dengan sapukan serum secara nipis sahaja di pelipat lengan untuk semalaman. Sekiranya terdapat gatal dan kemerahan, kemungkinan anda alergik terhadap kandungan herba.
  2. Jika tidak merah dan gatal, sapukan serum pada bahagian bermasalah 2 hingga 3 kali sehari selepas mandi.
  3. Walaupun telah sembuh, anda boleh memilih untuk terus menggunakannya untuk memastikan kulit sentiasa sihat dan bebas dari jangkitan kuman.

 

“Alhamdulilllah. Kat muka dah bersih. Parut pun takde. Kat kaki dah kering. Cuma belum sembuh sepenuhnya. Saya guna cukup-cukup sebulan”

“Alhamdulillah, kaki anak dah sembuh sepenuhnya. Ekzema dari kecil. Sekarang dah umur 11 tahun baru sembuh sepenuhnya. Rasanya tak sampai sebulan guna renoskin.”

“Kulit dah start cerah, lembap, cantik je kulit. Syukur sangat. Memang saya akan promot sungguh-sungguh kat orang lain, sebab teruja dengan kesan dia”

Untuk testimoni lain terus klik di sini  πŸ‘‰ SERUM KULIT

 

Pelaburan untuk hidup yang lebih gembira dan tenang sebab anak dah tak meragam dan menangis sebab rasa tak selesa HANYA RM65.

Anda layak untuk mendapat:

βœ… PRODUK TERBAIK UNTUK KULIT ANAK KESAYANGAN ANDA

βœ… Penghantaran PERCUMA ke seluruh Semenanjung Malaysia (pembelian di shopee SAHAJA)

 

Tak sabar nak selesaikan masalah ekzema yang teruk?

πŸ‘‰πŸ‘‰Beli di shopee, klik kat sini - Kedai Shopee Kayshoppe

.

ATAU

.

πŸ‘‰πŸ‘‰Bayar RM72.00 (termasuk kos pos) ke akaun:

Nama: LAGUNA TRADING

Bank: CIMB

No Akaun: 8601627099

Dan klik kat sini - http://www.wasap.my/60194054911/dah_bayar renoskin

 

#renoskin #oryzasoap #medicserum #ekzema #renoskinhq #ekzemamalaysia #kulitsensitif #renoskincare #bioactive #eczema #ubateczema #eczemabayi #penawareczema #ubatsakitkulit #terapieczema #ubatpenyakitkulit #eczemababy #krimekzema #krimekzemabebassteroid #rawatanekzema #rawatansemulajadiekzema #serumekzema #sabuneczema #rawatekzema #renoskinmedicserum #ekzemababy #masalahekzema #ekzemakronik #renoskinmy

 

reno skin cream

reno-skin-cream



reno skin cream


Keywords Tags: rawatan ekzema bayi, masalah kulit kering eczema, penyakit eczema boleh sembuh, ubat eczema terbaik




Disclaimer
This advertisement and the information related to it are provided and maintained by the advertiser. id4u.my is not responsible and can not guarantee the accuracy or completeness of this advertisement.


Sponsor Ads

1000 clicks


Ads By Google

MYR 20

43 clicks

Hunna | 0149758033 | Hijama Bekam Melaka

MYR 469000

100 clicks

Rumah Untuk Dijual Shah Alam

MYR 0.00

48 clicks

Ubat Sakit Lutut Dan Kaki Jus Tigas | +60137443815

MYR 0

88 clicks

Effenzee Myracle Singapore +6593887265

MYR 120

116 clicks

Makanan Penyebab Kanser

MYR 001

51 clicks

Melktogen Cod Kuantan 601111983461

MYR 69

590 clicks

Viral Marketing Secret

MYR 149

937 clicks

Buat Duit Dengan Shopee Part Time

MYR 370000

85 clicks

Residensi Alami

MYR 1

118 clicks

Resepi Biskut Raya Terbaru

MYR 001

72 clicks

Effenzee Losyen Kurus Paling Berkesan 601111983461

Sponsored Links

Latest Advertisement

Premium Advertisement

Premium Advertisement



Most Popular