id4u

Welcome Welcome to our website

Sponsored Links



Premium Advertisement

Premium Advertisement

Premium Advertisement

Premium Advertisement

Review Renoskin Serum

review renoskin serum ~ Price : MYR 65


30 clicks
Advertiser ID : Nor Khairah Binti Jamaludin
Contact No : 60194054911
Ads Category : Baby, Kids & Mum
Update : 06-11-2018
Follow Us :
Location : Malaysia




Description :

 

Anda kenal kawan-kawan yang ada masalah ekzema yang teruk terutamanya pada anak kesayangan?

.

Pernah dengar atau alami sendiri tak perkara macam ni?

😭😭"Kesian kat anak. Kulit merah dan mengelupas. Kadang-kadang sampai berdarah. Setiap hari menangis. Saya dah taktau nak buat apa"

😭😭"Saya tak kisah dah berhabis beribu ringgit asalkan kulit anak saya sembuh dan sihat macam anak orang lain. Tapi satu pun tak berjaya."

😭😭“Saya dah jaga pemakanan anak. Macam-macam pantang, tapi kulitnya masih ada masalah yang sama. Apa lagi saya kena buat?”

.

Bayangkan RENOSKINTM boleh selesaikan masalah ekzema ni.

Dengan sebotol RENOSKINTM yang penuh dengan kebaikan herba untuk kulit - insyaAllah anda akan nampak perubahan paling cepat dalam masa 2 minggu.

.

Bagaimana RENOSKINTM membantu anda ?

RENOSKINTM diformulasi khas dari kumpulan herba terpilih yang sesuai untuk merawat pelbagai jenis masalah kulit. Produk yang ditawarkan ini adalah terapi herba kulit sensitif dan ekzema bebas steroid. Alternatif lebih selamat dan berkesan berbanding krim biasa. Ia menggunakan 100% bahan semulajadi seperti minyak kastor, minyak kelapa dara dan herba rosemary.

Selain dari tu, RENOSKINTM boleh bantu

  1. melembapkan kulit (kerana kandungan fatty acids yang tinggi)
  2. bersifat antibakteria dan antifungal(disebabkan oleh kehadiran ricinoleic acid)
  3. menyembuhkan keradangan dan kegatalan kulit
  4. sesuai untuk melembapkan kulit kering dan menggelupas
  5. mengecutkan jerawat
  6. mempercepatkan proses penyembuhan luka, kudis, ruam, panau, tumit pecah dan jerawat
  7. berfungsi sebagai aroma terapi
  8. melindungi kulit dari radikal bebas dan cahaya matahari
  9. meremajakan kulit dengan penggantian sel-sel yang sudah rosak

 

Cara nak guna:

  1. Sila buat ujikaji alergik terlebih dahulu. Caranya dengan sapukan serum secara nipis sahaja di pelipat lengan untuk semalaman. Sekiranya terdapat gatal dan kemerahan, kemungkinan anda alergik terhadap kandungan herba.
  2. Jika tidak merah dan gatal, sapukan serum pada bahagian bermasalah 2 hingga 3 kali sehari selepas mandi.
  3. Walaupun telah sembuh, anda boleh memilih untuk terus menggunakannya untuk memastikan kulit sentiasa sihat dan bebas dari jangkitan kuman.

 

“Alhamdulilllah. Kat muka dah bersih. Parut pun takde. Kat kaki dah kering. Cuma belum sembuh sepenuhnya. Saya guna cukup-cukup sebulan”

“Alhamdulillah, kaki anak dah sembuh sepenuhnya. Ekzema dari kecil. Sekarang dah umur 11 tahun baru sembuh sepenuhnya. Rasanya tak sampai sebulan guna renoskin.”

“Kulit dah start cerah, lembap, cantik je kulit. Syukur sangat. Memang saya akan promot sungguh-sungguh kat orang lain, sebab teruja dengan kesan dia”

Untuk testimoni lain terus klik di sini  πŸ‘‰ SERUM KULIT

 

Pelaburan untuk hidup yang lebih gembira dan tenang sebab anak dah tak meragam dan menangis sebab rasa tak selesa HANYA RM65.

Anda layak untuk mendapat:

βœ… PRODUK TERBAIK UNTUK KULIT ANAK KESAYANGAN ANDA

βœ… Penghantaran PERCUMA ke seluruh Semenanjung Malaysia (pembelian di shopee SAHAJA)

 

Tak sabar nak selesaikan masalah ekzema yang teruk?

πŸ‘‰πŸ‘‰Beli di shopee, klik kat sini - Kedai Shopee Kayshoppe

.

ATAU

.

πŸ‘‰πŸ‘‰Bayar RM72.00 (termasuk kos pos) ke akaun:

Nama: LAGUNA TRADING

Bank: CIMB

No Akaun: 8601627099

Dan klik kat sini - http://www.wasap.my/60194054911/dah_bayar renoskin

 

#renoskin #oryzasoap #medicserum #ekzema #renoskinhq #ekzemamalaysia #kulitsensitif #renoskincare #bioactive #eczema #ubateczema #eczemabayi #penawareczema #ubatsakitkulit #terapieczema #ubatpenyakitkulit #eczemababy #krimekzema #krimekzemabebassteroid #rawatanekzema #rawatansemulajadiekzema #serumekzema #sabuneczema #rawatekzema #renoskinmedicserum #ekzemababy #masalahekzema #ekzemakronik #renoskinmy

 

review renoskin serum

review-renoskin-serum



review renoskin serum


Keywords Tags: rawatan ekzema bayi, masalah kulit kering eczema, penyakit eczema boleh sembuh, ubat eczema terbaik




Disclaimer
This advertisement and the information related to it are provided and maintained by the advertiser. id4u.my is not responsible and can not guarantee the accuracy or completeness of this advertisement.


Sponsor Ads

1000 clicks


Ads By Google

MYR 1

159 clicks

Resepi Biskut Raya Mudah I 0132620681

MYR 200

179 clicks

Roadtax Online

MYR 001

28 clicks

Stokis Losyen Kurus Effenzee Johor 601111983461

MYR 001

53 clicks

Minyak Wangi Wanita Paling Top Di Malaysia I 6018

MYR 0

48 clicks

Chocodaps Coklat Sedap

MYR 0

172 clicks

Bubble Face Mask - Oem

MYR 000

152 clicks

Soloco Chocolate Supplement Untuk Kuatkan Pinggang

MYR 90

13 clicks

Renew Ssm Online

MYR 120

91 clicks

Ubat Tradisional Kanser Rahim

MYR 25

47 clicks

Baju Muslimah Online Paling Murah I 60126764118

MYR 00

61 clicks

Losyen Kurus Sejuk Effenzee Myracle +601111983461

Sponsored Links

Latest Advertisement

Premium Advertisement

Premium Advertisement



Most Popular