id4u

Welcome Welcome to our website

Sponsored Links



Premium Advertisement

Premium Advertisement

Premium Advertisement

Premium Advertisement

Kebaikan Reno Skin

kebaikan reno skin ~ Price : MYR 65


40 clicks
Advertiser ID : Nor Khairah Binti Jamaludin
Contact No : 60194054911
Ads Category : Baby, Kids & Mum
Update : 06-11-2018
Follow Us :
Location : Malaysia




Description :

 

Anda kenal kawan-kawan yang ada masalah ekzema yang teruk terutamanya pada anak kesayangan?

.

Pernah dengar atau alami sendiri tak perkara macam ni?

😭😭"Kesian kat anak. Kulit merah dan mengelupas. Kadang-kadang sampai berdarah. Setiap hari menangis. Saya dah taktau nak buat apa"

😭😭"Saya tak kisah dah berhabis beribu ringgit asalkan kulit anak saya sembuh dan sihat macam anak orang lain. Tapi satu pun tak berjaya."

😭😭“Saya dah jaga pemakanan anak. Macam-macam pantang, tapi kulitnya masih ada masalah yang sama. Apa lagi saya kena buat?”

.

Bayangkan RENOSKINTM boleh selesaikan masalah ekzema ni.

Dengan sebotol RENOSKINTM yang penuh dengan kebaikan herba untuk kulit - insyaAllah anda akan nampak perubahan paling cepat dalam masa 2 minggu.

.

Bagaimana RENOSKINTM membantu anda ?

RENOSKINTM diformulasi khas dari kumpulan herba terpilih yang sesuai untuk merawat pelbagai jenis masalah kulit. Produk yang ditawarkan ini adalah terapi herba kulit sensitif dan ekzema bebas steroid. Alternatif lebih selamat dan berkesan berbanding krim biasa. Ia menggunakan 100% bahan semulajadi seperti minyak kastor, minyak kelapa dara dan herba rosemary.

Selain dari tu, RENOSKINTM boleh bantu

  1. melembapkan kulit (kerana kandungan fatty acids yang tinggi)
  2. bersifat antibakteria dan antifungal(disebabkan oleh kehadiran ricinoleic acid)
  3. menyembuhkan keradangan dan kegatalan kulit
  4. sesuai untuk melembapkan kulit kering dan menggelupas
  5. mengecutkan jerawat
  6. mempercepatkan proses penyembuhan luka, kudis, ruam, panau, tumit pecah dan jerawat
  7. berfungsi sebagai aroma terapi
  8. melindungi kulit dari radikal bebas dan cahaya matahari
  9. meremajakan kulit dengan penggantian sel-sel yang sudah rosak

 

Cara nak guna:

  1. Sila buat ujikaji alergik terlebih dahulu. Caranya dengan sapukan serum secara nipis sahaja di pelipat lengan untuk semalaman. Sekiranya terdapat gatal dan kemerahan, kemungkinan anda alergik terhadap kandungan herba.
  2. Jika tidak merah dan gatal, sapukan serum pada bahagian bermasalah 2 hingga 3 kali sehari selepas mandi.
  3. Walaupun telah sembuh, anda boleh memilih untuk terus menggunakannya untuk memastikan kulit sentiasa sihat dan bebas dari jangkitan kuman.

 

“Alhamdulilllah. Kat muka dah bersih. Parut pun takde. Kat kaki dah kering. Cuma belum sembuh sepenuhnya. Saya guna cukup-cukup sebulan”

“Alhamdulillah, kaki anak dah sembuh sepenuhnya. Ekzema dari kecil. Sekarang dah umur 11 tahun baru sembuh sepenuhnya. Rasanya tak sampai sebulan guna renoskin.”

“Kulit dah start cerah, lembap, cantik je kulit. Syukur sangat. Memang saya akan promot sungguh-sungguh kat orang lain, sebab teruja dengan kesan dia”

Untuk testimoni lain terus klik di sini  πŸ‘‰ SERUM KULIT

 

Pelaburan untuk hidup yang lebih gembira dan tenang sebab anak dah tak meragam dan menangis sebab rasa tak selesa HANYA RM65.

Anda layak untuk mendapat:

βœ… PRODUK TERBAIK UNTUK KULIT ANAK KESAYANGAN ANDA

βœ… Penghantaran PERCUMA ke seluruh Semenanjung Malaysia (pembelian di shopee SAHAJA)

 

Tak sabar nak selesaikan masalah ekzema yang teruk?

πŸ‘‰πŸ‘‰Beli di shopee, klik kat sini - Kedai Shopee Kayshoppe

.

ATAU

.

πŸ‘‰πŸ‘‰Bayar RM72.00 (termasuk kos pos) ke akaun:

Nama: LAGUNA TRADING

Bank: CIMB

No Akaun: 8601627099

Dan klik kat sini - http://www.wasap.my/60194054911/dah_bayar renoskin

 

kebaikan reno skin

kebaikan-reno-skin



kebaikan reno skin


Keywords Tags: rawatan ekzema bayi, masalah kulit kering eczema, penyakit eczema boleh sembuh, ubat eczema terbaik




Disclaimer
This advertisement and the information related to it are provided and maintained by the advertiser. id4u.my is not responsible and can not guarantee the accuracy or completeness of this advertisement.


Sponsor Ads

1000 clicks


Ads By Google

MYR 25

45 clicks

Baju Muslimah Online Paling Murah I 60126764118

MYR 0

572 clicks

The Best Of Luxury Condos For Sale

MYR 001

18 clicks

Milk Booster Terbaik Melktogen Kuala Lumpur 601111983461

MYR 0

195 clicks

Jus Minuman "jelly Buah" "terbaik" Pasaran Malaysia

MYR 0

1192 clicks

Lazada Sale Hari Raya 2017 Jualan Murah

MYR 100

54 clicks

Cara Mudah Dapatkan Banyak Jualan Di Google

MYR 150000

583 clicks

Apartment In Sungai Buloh, Selangor From

MYR 0

286 clicks

Cleaning Service Quality Control Uae Enterprise Building

MYR 000

43 clicks

Best Slimming Product In Malaysia Effenzee 601111983461

MYR 001

22 clicks

Kelebihan Lemonex Gold 601111983461

MYR 0

15 clicks

Eziclean | Sabun 3 Beradik | Wangsa Melawati | 0163934422

Sponsored Links

Latest Advertisement

Premium Advertisement

Premium Advertisement



Most Popular