id4u

Welcome Welcome to our website

Sponsored Links



Premium Advertisement

Premium Advertisement

Premium Advertisement

Premium Advertisement

Doa Untuk Penyakit Eczema

doa untuk penyakit eczema ~ Price : MYR 65


50 clicks
Advertiser ID : Nor Khairah Binti Jamaludin
Contact No : 60194054911
Ads Category : Affiliate & Reseller
Update : 03-11-2018
Follow Us :
Location : Sungai Petani




Description :

Anda kenal kawan-kawan yang ada masalah ekzema yang teruk terutamanya pada anak kesayangan?

.

Pernah dengar atau alami sendiri tak perkara macam ni?

😭😭"Kesian kat anak. Kulit merah dan mengelupas. Kadang-kadang sampai berdarah. Setiap hari menangis. Saya dah taktau nak buat apa"

😭😭"Saya tak kisah dah berhabis beribu ringgit asalkan kulit anak saya sembuh dan sihat macam anak orang lain. Tapi satu pun tak berjaya."

😭😭“Saya dah jaga pemakanan anak. Macam-macam pantang, tapi kulitnya masih ada masalah yang sama. Apa lagi saya kena buat?”

.

Bayangkan RENOSKINTM boleh selesaikan masalah ekzema ni.

Dengan sebotol RENOSKINTM yang penuh dengan kebaikan herba untuk kulit - insyaAllah anda akan nampak perubahan paling cepat dalam masa 2 minggu.

.

Bagaimana RENOSKINTM membantu anda ?

RENOSKINTM diformulasi khas dari kumpulan herba terpilih yang sesuai untuk merawat pelbagai jenis masalah kulit. Produk yang ditawarkan ini adalah terapi herba kulit sensitif dan ekzema bebas steroid. Alternatif lebih selamat dan berkesan berbanding krim biasa. Ia menggunakan 100% bahan semulajadi seperti minyak kastor, minyak kelapa dara dan herba rosemary.

Selain dari tu, RENOSKINTM boleh bantu

  1. melembapkan kulit (kerana kandungan fatty acids yang tinggi)
  2. bersifat antibakteria dan antifungal(disebabkan oleh kehadiran ricinoleic acid)
  3. menyembuhkan keradangan dan kegatalan kulit
  4. sesuai untuk melembapkan kulit kering dan menggelupas
  5. mengecutkan jerawat
  6. mempercepatkan proses penyembuhan luka, kudis, ruam, panau, tumit pecah dan jerawat
  7. berfungsi sebagai aroma terapi
  8. melindungi kulit dari radikal bebas dan cahaya matahari
  9. meremajakan kulit dengan penggantian sel-sel yang sudah rosak

 

Cara nak guna:

  1. Sila buat ujikaji alergik terlebih dahulu. Caranya dengan sapukan serum secara nipis sahaja di pelipat lengan untuk semalaman. Sekiranya terdapat gatal dan kemerahan, kemungkinan anda alergik terhadap kandungan herba.
  2. Jika tidak merah dan gatal, sapukan serum pada bahagian bermasalah 2 hingga 3 kali sehari selepas mandi.
  3. Walaupun telah sembuh, anda boleh memilih untuk terus menggunakannya untuk memastikan kulit sentiasa sihat dan bebas dari jangkitan kuman.

 

“Alhamdulilllah. Kat muka dah bersih. Parut pun takde. Kat kaki dah kering. Cuma belum sembuh sepenuhnya. Saya guna cukup-cukup sebulan”

“Alhamdulillah, kaki anak dah sembuh sepenuhnya. Ekzema dari kecil. Sekarang dah umur 11 tahun baru sembuh sepenuhnya. Rasanya tak sampai sebulan guna renoskin.”

“Kulit dah start cerah, lembap, cantik je kulit. Syukur sangat. Memang saya akan promot sungguh-sungguh kat orang lain, sebab teruja dengan kesan dia”

 

Pelaburan untuk hidup yang lebih gembira dan tenang sebab anak dah tak meragam dan menangis sebab rasa tak selesa HANYA RM65.

Anda layak untuk mendapat:

βœ… PRODUK TERBAIK UNTUK KULIT ANAK KESAYANGAN ANDA

βœ… Penghantaran PERCUMA ke seluruh Semenanjung Malaysia (pembelian di shopee SAHAJA)

 

Tak sabar nak selesaikan masalah ekzema yang teruk?

πŸ‘‰πŸ‘‰Beli di shopee, klik kat sini - https://shopee.com.my/Rawatan-Masalah-Kulit-Eczema-Kudis-Kesan-Melecur-MEDIC-SERUM-RENOSKIN-i.43235814.1506798756

.

ATAU

.

πŸ‘‰πŸ‘‰Bayar RM72.00 (termasuk kos pos) ke akaun:

Nama: LAGUNA TRADING

Bank: CIMB

No Akaun: 8601627099

Dan klik kat sini - http://www.wasap.my/60194054911/dah_bayar renoskin

 

doa untuk penyakit eczema

cara-ubati-penyakit-kulit



doa untuk penyakit eczema


Keywords Tags: rawatan ekzema bayi, masalah kulit kering eczema, penyakit eczema boleh sembuh, ubat eczema terbaik




Disclaimer
This advertisement and the information related to it are provided and maintained by the advertiser. id4u.my is not responsible and can not guarantee the accuracy or completeness of this advertisement.


Sponsor Ads

1000 clicks


Ads By Google

MYR 0

79 clicks

Ubi Jaga +601111983461

MYR 5

192 clicks

Sata Goreng

MYR 0.01

994 clicks

Jual Baju Sukan Murah

MYR 000

46 clicks

Most Effective Slimming Tea I "the Red Tea Detox"

MYR 160

72 clicks

Serum Jeragat Paling Berkesan

MYR 20

63 clicks

Sos Bbq Viral

MYR 170

58 clicks

Darah Tinggi

MYR 50

556 clicks

Sewa Kereta Secara Bulanan | 013 612 6060

MYR 001

51 clicks

Servis Akaun Syarikat

MYR 001

41 clicks

Contoh Lejar Akaun

MYR 00

40 clicks

Kebaikan Lentik Dara Glow Foundation 601111983461

Sponsored Links

Latest Advertisement

Premium Advertisement

Premium Advertisement



Most Popular